Poštovani,
Ovim putem vas obavještavmo da Agencija za javne nabavke Bosne i Hercegovine organizuje dvodnevnu edukaciju sa korisnicima.
Edukacija će se održati 06. i 07.03.2025. godine putem platforme Microsoft Teams.
Teme koje će biti obrađene na dvodnevoj edukaciji su:
- Praktična primjena člana 7. Zakona o javnim nabavkama – subvencionisani ugovori sa primjerima iz prakse Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, Kancelarije za razmatranje žalbi, Suda Bosne i Hercegovine, Evropskog suda pravde,
- Praktična primjena kreiranja i objava planova nabavki, te izmjena/dopuna planova nabavki u informacionom sistemu e-nabavke sa primjerima iz prakse,
- Praktična primjena člana 8. Zakona o javnim nabavkama – ugovori na čiju dodjelu se primjenjuje poseban režim sa primjerima iz prakse Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, Kancelarije za razmatranje žalbi, Suda Bosne i Hercegovine, Evropskog suda pravde,
- Praktična primjena člana 10a. Zakona o javnim nabavkama – Izuzeća za ugovore o javnoj nabavci usluga sa primjerima iz prakse Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, Kancelarije za razmatranje žalbi, Suda Bosne i Hercegovine, Evropskog suda pravde.
Dana 06.03.2025. (četvrtak) edukacija će se odvijati prema sljedećem rasporedu:
9.45 – 9.55h Uvodno obraćanje direktora Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine
9.55-10h Uvod moderatora
10 - 12.15h Predavanje, diskusija, pitanja učesnika i odgovori predavača – tema: Praktična primjena člana 7. Zakona o javnim nabavkama – subvencionirani ugovori sa primjerima iz prakse Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, Kancelarije za razmatranje žalbi, Suda Bosne i Hercegovine, Evropskog suda pravde
10-11h Predavanje sa prezentacijom, predavači Admir Ćebić i Belma Šećibović
11-11.15h Pauza
11.15 -12.15h Diskusija, pitanja učesnika i odgovori predavača
12.15-12.30h Pauza
12.30-14.45h Predavanje, diskusija, pitanja učesnika i odgovori predavača – tema: Praktična primjena kreiranja i objava planova nabavki, te izmjena/dopuna planova nabavkiu informacionom sistemu e-nabavke sa primjerima iz prakse
12.30-13.30h Predavanje sa prezentacijom, predavači Taida Bajramović i Dario Kihli
13.30-13.45h Pauza
13.45 -14.45h Diskusija, pitanja učesnika i odgovori predavača
Dana 07.03.2025. (petak) edukacija će se odvijati prema sljedećem rasporedu:
9.45 – 9.55h Uvodno obraćanje direktora Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine
9.55-10h Uvod moderatora
10 - 12.15h Predavanje, diskusija, pitanja učesnika i odgovori predavača – tema: Praktična primjena člana 8. Zakona o javnim nabavkama – ugovori na čiju dodjelu se primjenjuje poseban režim sa primjerima iz prakse Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, Kancelarija za razmatranje žalbi, Suda Bosne i Hercegovine, Evropskog suda pravde
10-11h Predavanje sa prezentacijom, predavači Dragana Ribić i Boris Fatkić
11-11.15h Pauza
11.15 -12.15h Diskusija, pitanja učesnika i odgovori predavača
12.15-12.30h Pauza
12.30-14.45h Predavanje, diskusija, pitanja učesnika i odgovori predavača – tema: Praktična primjena člana 10a. Zakona o javnim nabavkama – Izuzeća za ugovore o javnoj nabavci usluga sa primjerima iz prakse Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, Kancelarija za razmatranje žalbi, Suda Bosne i Hercegovine, Evropskog suda pravde
12.30-13.30h Predavanje sa prezentacijom, predavači Sanja Ćubela i Đinita Fočo
13.30-13.45h Pauza
13.45 -14.45h Diskusija, pitanja učesnika i odgovori predavača
Svi učesnici će biti u mogućnosti postavljati pitanja, kako usmenim putem, tako i pisanim putem u okviru opcije „chat“ na platformi, na koja će u okviru navedenih blokova diskusije odgovore davati predavači Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine.
Napomena za sve učesnike: Pitanja ne moraju biti striktno vezana za temu
Prijava učesnika će se vršiti na Informacionom sistemu za upravljanje obukama TMIS.
Učesnici koji nisu registrovani na TMIS-u trebali bi da izvrše registraciju prije prijave na edukaciju (opcija „Novi korisnik? Registrujte se“, nakon čega je potrebno popuniti polja za registraciju. Polja sa zvijezdicom su obavezna polja).
Registracija je obavezna iz razloga što će svim učesnicima, koji su se propisno registrovali, biti dostavljena uvjerenja Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine, najkasnije 10 dana od dana održavanja edukacije, sa imenom i prezimenom, nazivom institucije iz koje dolaze, o učešću na edukaciji.
Svim prijavljenim učesnicima će blagovremeno biti dostaljen link za pristup Microsoft Teams-u.
Agencija za javne nabavke Bosne i Hercegovine će, najkasnije 10 dana od dana održavanja edukacije, dostaviti svim učesnicima prezentacije/materijale sa predavanja, te izvršiti njihovu objavu na zvaničnim kanalima komunikacije Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine.
Učesnicima edukacije će biti dostavljen i priručnik sa odgovorima na sva pitanja (usmena i pisana) postavljena tokom edukacije, te izvršiti njegovu objavu na zvaničnim kanalima komunikacije Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine.
S poštovanjem,
Agencija za javne nabavke Bosne i Hercegovine